Možnosti a podmínky reklamace
Podmínky reklamace pro kosmetické produkty
Děkuji za váš nákup kosmetických produktů v mém salonu. Pokud máte zájem o reklamaci nebo vrácení produktu, níže naleznete podmínky.
Obecné podmínky
Nepoužité produkty: Pokud jste produkt nepoužili a je ve svém původním obalu, můžete jej vrátit do 30 dní od data nákupu. Produkt musí být nepoškozený a kompletní.
Otevřené nebo použité produkty: Z hygienických důvodů nelze otevřené nebo použité produkty vrátit.
Chybné nebo poškozené produkty: Pokud jste obdrželi chybný nebo poškozený produkt, kontaktujte mne prosím ihned. Tyto produkty lze vyměnit nebo vrátit bez dalších poplatků.
Postup reklamace
Kontaktujte mne: Před vrácením produktu mne kontaktujte telefonicky, nebo emailem, abych mohla zpracovat vaši žádost.
Doklady o koupi: Ujistěte se, že máte k dispozici doklad o koupi a původní obal produktu.
Náklady na vrácení: Pokud produkt nebyl chybný nebo poškozený, zákazník je odpovědný za náklady na vrácení produktu.
Další informace
Pro jakékoliv dotazy nebo podrobnosti o podmínkách reklamace mě neváhejte kontaktovat. Jsem zde, abych vám pomohla.
Podmínky reklamace pro kosmetické a masérské služby
Mé kosmetické a masérské služby jsou poskytovány s nejvyšší péčí a profesionalitou. Pokud máte jakékoli připomínky nebo nesrovnalosti, kontaktujte mne prosím co nejdříve.
Obecné podmínky
Nespokojenost se službou: Pokud jste nespokojeni se službou, kontaktujte mne do 2 dnů od provedení služby. Budu se snažit vyřešit vaši stížnost a případně provést úpravu.
Chyby nebo nesrovnalosti: Pokud došlo k chybě nebo nesrovnalosti z mé strany, budu se snažit ji napravit bez dalších poplatků.
Postup reklamace služby
Kontaktujte mne: Pokud máte jakékoli připomínky nebo nesrovnalosti, kontaktujte mne prosím ihned.
Popis problému: Popište mi prosím podrobně váš problém nebo nesrovnalost.
Řešení: Budu se snažit najít vhodné řešení a napravit situaci co nejdříve.